5 lutego 2015

Wyprzedażo-wymiana książkowa!

Hejka kochani,
kocham książki. Uwielbiam się w nich zaczytywać, co robię sukcesywnie od najmłodszych lat. Mają one to do siebie, że jedne wciągają bardziej, inne mniej; do niektórych się wraca, do niektórych nie. 
Co zrobić z tymi już przeczytanymi, do których niespecjalnie ma się sentyment? No właśnie :) 







 Jak zwykle niezastąpiona Lena podesłała mi linka do wymiany u Kameralnej i postanowiłam się włączyć, ponieważ u mnie zalega całkiem niemały zbiorek, który z chęcią zamieniłabym na jakieś nowe pozycje.
 Zatem, zaczynajmy!
W ceny, które podałam, wliczyłam już przesyłkę listem poleconym za pośrednictwem poczty polskiej




 


J. Green, „Gwiazd naszych wina” wymieniona
   N. Sparks, „Ostatnia piosenka” wymieniona
N. Sparks, „Anioł stróż” wymieniona
   R.P.Evans, „Kolory tamtego lata” wymieniona
R.P.Evans, „Szukając Noel” - stan idealny, 20 zł
L. Dillon, „Spacer po szczęście” wymieniona 



W. Marczuk, „Chcę być jak agent” - stan idealny, 16 zł
J. Gregson, „Taniec czarownic” wymieniona
B. Fantaskey, „Przyrzeczeni” - stan dobry, 20 zł
R. Alameddine, „Hakawati, mistrz opowieści” sprzedana
B. Belitz, „Pożeracz snów wymieniona


  A. Christie, „Dom zbrodni” sprzedana
A. Minkowski, „Szaleństwo Majki Skowron” – stan idealny, 10 zł
  E. Jodko-Kula, „Anka” – stan b.dobry, 10 zł
  E. Miles, „Furie” – stan idealny, 10 zł
  M. Niemycki, „Zuzia i zagadka Pani Labiryntu” – stan idealny, 10 zł
  G. Simenon, „Sprawa Saint Fiacre” – stan idealny, 10 zł
  J. Rallison, „Wszystkie chwyty dozwolone” – stan idealny, 10 zł


15 komentarzy:

  1. Cześć, byłabym zainteresowana książką "Spacer po szczęście", chodzi mi o wymianę. Dlatego zapraszam Cię na mojego bloga, jeżeli coś Ci się spodoba, to proszę o odpowiedź, najlepiej na maila, który jest podany w poście o wymianie książkowej ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zajrzyj do mnie, może się powymieniamy? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest coś co by cię konkretnie interesowało? :)

      Usuń
    2. owszem :) obie Sparksa, "Hakawati...", "Taniec czarownic", "Dom zbrodni".

      Usuń
    3. szczególnie zależy mi na tych dwóch książkach Sparksa ale pozostałe interesują mnie również. daj znać na maila rumianna@o2.pl pozdrawiam

      Usuń
  3. Hej :) Wymienię chętnie mojego Cobena na "Pożeracza snów" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę :) Dogadamy szczegóły na mailu?
      gdybyś mogła napisać :) yogi.kontakt@gmail.com

      Usuń
  4. Hej, też się wymieniam :) Też dołąćzyłam do akcji, może u mnie znajdziesz coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałabym "Lawendowy pokój"! :) Wymienimy się?

      Usuń
  5. hej, jestem zainteresowana, dwa Sparksy i Spacer po szczęście, masz ochotę na coś ode mnie? Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie masz bloga. Super, że lubisz czytać. Powodzenia w prowadzeniu bloga. Wrzucaj dużo fotek codziennych. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym kupić książki Evans'a - szukając noel oraz kolory tamtego lata. Czy jest taka możliwość? gusiazet@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak książka "Diablica na balu debiutantek" jest jeszcze dostępna, może wymiana za "Gwiazd naszych wina" ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, jestem zainteresowana książką Gwiazd naszych win. Zerknij, czy znajdziesz coś na wymianę u mnie: http://calaona.com.pl/wymianawyprzedaz-ksiazkowa/

    OdpowiedzUsuń