3 kwietnia 2015

Budź się z determinacją, zasypiaj z satysfakcją

Hejka kochani,
jak może ktoś zauważył, zmieniłam szablon, bo ten jest wyrazistszy i bardziej do mnie pasuje :)
Mam nadzieję, że nie jestem osamotniona w swoim niezadowoleniu pogodą - co prawda trzyma mnie w domu przy kubku kawy i pozwala czytać w spokoju "Imię róży", ale popsuła dzisiejszy grafik (i jutrzejszy pewnie też nam popsuje, bo ciągle pada). Jestem w trakcie trochę maniakalnego tworzenia list - robię wiosenną wishlistę, must-read książek na ten rok, targetlistę... cały czas się systematyzuję, bo trochę pracy przede mną, ale ten miesiąc zapowiada się wspaniale, i czuję że taki będzie! :)
Znalazłam na pocieszenie kolejne fotki ze słonecznego lipca i zostawiam piosenkę, chyba najpiękniejszą, jaką znam, a do której ostatnio bardzo często wracam -> https://www.youtube.com/watch?v=XU0E-bEtR1s

Chciałabym życzyć Wam wszystkim spokojnych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy! ♥



xoxo,
Ann

2 komentarze: