14 maja 2015

A w życiu każdy chce być na mecie bez startu...

Hejka kochani,
zacznijmy od tego, że w ramach walki z prokrastynacją zainstalowałam sobie stayfocusd. Teraz na youtube, blogi, facebooka i aska mam pół godziny dziennie. I wiecie co? To działa! Pochwalę się, że zdobyłam ostatnio wyróżnienie w ogólnokrajowym konkursie na pracę badawczą, co dowodzi, że coś z tego pisania jeszcze we mnie zostało ;) Przede mną miesiąc naprawdę wielkich wyzwań i wytężonej pracy, na szczęście na efekty nie trzeba będzie długo czekać. Planuję też na bloga coś nowego, czuwajcie!
Zostawiam kawałek, który ostatnio mnie złapał. Polecam wam przesłuchać, nawet jeśli nie jest to coś, czego słuchacie na co dzień. I fotki, które kiedyś-tam obiecałam pokazać, a dopiero teraz się znalazły, haha.




aktywność fizyczna powoduje niekontrolowaną radość #najwspanialej

po czym poznać, że to nasza baza? hehe
#thats-how-frycz-parties Zgadnijcie, czyj ten plastik z sałatką? :D

xoxo, Ann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz