3 maja 2015

Celownik ♡ #maj

Witajcie,
wpadł mi do głowy pewien pomysł, mianowicie stworzenie na blogu serii o widocznej już nazwie "celownik". Jak można się domyślić, w postach (które będą się pojawiać co miesiąc) będę określać swoje cele na najbliższy czas. Jest to dla mnie motywacja (bo mam zamiar rozliczać się ze wszystkich założeń), a także realizacja jednego z tematów bloga, czyli lifestyle. Mam też nadzieję, że uda mi się kogoś zainspirować do czegoś pozytywnego. Więc, zaczynamy! W tym miesiącu mam zamiar:
  • poprawić swój czas na 6 km
  • wyciągnąć średnią z fizyki na 4 (już tylko troszeczkę!!!)
  • przeczytać 5 książek 
  • zrezygnować z gazowanych napojów (wciąż te wody smakowe...)
Na koniec wrzucam Wam jeden z moich ulubionych plakatów motywacyjnych. Mam go przed oczami, kiedy wstaję :D


Xoxo,
Ann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz