11 marca 2015

Haul książkowy!

Hejka kochani,
czas na obiecane podsumowanie wymiany książkowej, organizowanej przez Kameralną!


Ze swojego zbiorku pozbyłam się dziewięciu książek, zyskałam osiem perełek i nie mogę się doczekać, aby zacząć lekturę! Przeczytałam już co prawda "Zostań, jeśli kochasz" bo byłam chora i w szaleństwie dwóch dni absencji od szkoły trochę się nudziłam, ale reszta pozycji musi poczekać na trochę więcej wolnego czasu i nastroju, aby się wgryźć. Odbieranie przesyłek prawie codziennie było niesamowicie ekscytującym przeżyciem! Ogólnie cała wymiana to świetne przedsięwzięcie, udało mi się odświeżyć biblioteczkę i gdy przyuważę gdzieś jeszcze taką akcję, z pewnością wezmę udział, do czego i was zachęcam!
Xoxo,
Ann




4 komentarze:

  1. Dobra, to której się chcesz najpierw pozbyć? :P

    PS. wiesz, że zapomniałam Ci dać Krew i Wino? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Niepotrzebne są takie akcje, żeby wymieniać się książkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, masz rację, ale wydaje mi się że łatwiej jest się dogadać w ramach takiej ogłoszonej akcji :)
      gdybyś miała coś fajnego i chciała się pozbyć to daj znać :D

      Usuń
    2. Jak przeczytam nowe książki i będę chciała którąś wymienić, na pewno będę kontynuować akcję :)

      Usuń